INTER CARS S.A. to największy dystrybutor części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Inter Cars S.A. prowadzi aktywną sprzedaż poprzez sieć sprzedaży w 14 krajach. W ofercie spółki znajdują się części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz części zamiennych i akcesoriów do naczep, przyczep, autobusów, maszyn rolniczych i motocykli.
Chcesz do nas dołączyć?
Zaaplikuj na stanowisko:
Do Twoich zadań będzie należało:
- Przygotowywanie raportów w wielu wymiarach, zgodnie z zapotrzebowaniem managementu na różnym szczeblu zarówno w języku polskim jak i angielskim,
- Opracowywanie przekrojowych analiz oraz raportów finansowych i biznesowych na potrzeby planowania strategicznego, taktycznego i operacyjnego,
- Przygotowanie zestawień do prezentacji przed Zarządem wraz z ich analizą
- Rekomendowanie rozwiązań i udoskonaleń,
- Współpraca z Kierownikami Projektów oraz innymi osobami zaangażowanymi w projekty realizowane przez Grupę,
- Ocena rentowności planowanych projektów i inwestycji, oraz monitorowanie efektów biznesowych uzyskanych po zakończeniu projektów,
- Zbieranie informacji nt. statusu i ryzyk w projektach, scalanie pozyskanych danych,
- Udział we wdrażaniu polityki budżetowej i narzędzi do wsparcia i automatyzacji procesu controllingowego oraz raportowania (tworzenia nowych narzędzi oraz wdrażanie usprawnień w już istniejących).
- Aktualizowanie procedur tworzenia planu finansowego, ustalanie nowych założeń budżetowych.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse lub rachunkowość),
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- wysokie umiejętności analizy danych, wyciągania wniosków oraz tworzenia i prezentowania rekomendacji,
- inicjatywa w przedstawianiu rekomendacji i propozycji nowych rozwiązań,
- biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel w tym VBA)
- znajomość SQL oraz mile widziane doświadczenie w pracy z Power BI, Oracle, Navision, SAP
- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie, proaktywność
- umiejętność szerokiego spojrzenia na potrzeby biznesowe wraz z umiejętnością proponowania, odpowiadających na te potrzeby rozwiązań w zakresie analiz i raportów,
- znajomość metodyk zarządzania projektami.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Wynagrodzenie odpowiednie do kompetencji i wyników pracy,
- Ciekawe wyzwania, możliwości wszechstronnego rozwoju zawodowego,
- Udział w wielu ciekawych projektach,
- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia