Ogłoszenie numer: 4781124, z dnia 2021-06-08
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
Konsultant
Miejsce pracy: lubuskie
Opis stanowiska
Na stanowisku Konsultanta będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczny kontakt z Klientami BEST, w tym za:
- wspólne ustalanie warunków spłaty
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności
- udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów.
Wymagania
Jeśli:
- jesteś pełny/a pozytywnej energii
- chcesz się rozwijać i szybko się uczysz
- uważasz, że WARTO ROZMAWIAĆ - umiesz wysłuchać, doradzić i przekonać
- chcesz dołączyć do jednego z najlepszych zespołów Konsultantów w Polsce (jesteśmy trzykrotnym laureatem konkursu Telemarketer Roku!)
- chcesz pomagać Klientom w radzeniu sobie z zadłużeniem
- lubisz mieć jasno określone cele i realny wpływ na to, ile zarabiasz
- masz co najmniej średnie wykształcenie i dobrze sobie radzisz w pracy z komputerem
- jesteś gotowy do pracy w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty.
Dołącz do naszego zespołu!
Oferujemy
- umowę o pracę
- premię zależną od wyników pracy
- możliwość łączenia pracy w biurze z pracą zdalną
- profesjonalne szkolenia wstępne i pomoc opiekuna przy wdrożeniu do pracy
- prywatną opiekę medyczną od 10 zł
- grupowe ubezpieczenie na życie
- BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
- system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
- grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
- dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
- kulturę opartą na feedbacku, w której liczy się Twój głos
- ścieżki awansu i różne możliwości ciągłego rozwoju (szkolenia, program Job Rotation itp.)
- BEST atmosferę
Sprawdź wszystkie nasze benefity https://spojrznapraceinaczej.pl/best-benefity/
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.