What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online
24 godz.
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta. Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów nie technicznych (np. marketing, sprzedaż). Dokumentować proces rozwiązywania problemów....
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając z ustalonych procesów. Udzielać wsparcia w kwestiach nietechnicznych, np. marketing, sprzedaż...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online
24 godz.
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta. Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów nie technicznych (np. marketing, sprzedaż). Dokumentować proces rozwiązywania problemów....
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając z ustalonych procesów. Udzielać wsparcia w kwestiach nietechnicznych, np. marketing, sprzedaż...