Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Jeżeli lubisz rozmawiać z ludźmi i jesteś osobą otwartą na pracę w różnorodnym
zespole, w przyjaznej atmosferze oraz chciałbyś pracować w firmie WORK SERVICE
S.A., która świadczy usługi dla największego operatora telekomunikacyjnego w
Polsce: Orange Polska - podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
- telefoniczna pomoc w uruchomieniu usług oferowanych przez Klienta (TV, internet),
- znajomość oferty Klienta - sprzedaż produktów Orange "przy okazji"
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- poprawna polszczyzna, dobra dykcja
- dyspozycyjność (również wieczorami, w weekendy i święta),
- gotowość do odbycia intensywnego 4-tygodniowego szkolenia adaptacyjnego
- empatia, umiejętność współpracy z klientem
- znajomość i umiejętność wykorzystania w życiu codziennym nowoczesnych technologii
- pracę w dynamicznym, młodym i zgranym zespole,
- 4-tygodniowe profesjonalne szkolenie,
- umowę o pracę tymczasową ze stawką godzinową oraz atrakcyjne premie