Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant Wsparcia Użytkownika

Asseco Business Solutions S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2754 dni temu
Asseco Business Solutions S.A.
jest wiodącym polskim producentem rozwiązań
informatycznych dla przedsiębiorstw.

Rozwój Asseco BS opiera się na nowoczesnych
technologiach
oraz wiedzy wybitnych specjalistów.

Konsultant Wsparcia Użytkownika dołączy do zespołu Konsultantów Help Desk. Tworzą go zarówno osoby z przygotowaniem w zakresie IT jak i specjaliści w obszarze księgowości czy kadr, którzy stanowią merytoryczne wsparcie użytkowników naszych produktów.

 

Osoby, które chciałyby dołączyć do zespołu, zapraszamy do aplikowania.


Konsultant Wsparcia Użytkownika


Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy osób:

  • Posiadających wiedzę merytoryczną z obszarów księgowo-finansowego lub kadrowo-płacowego
  • Znających podstawy obsługi systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem (np. księgowego czy kadrowego)
  • Gotowych do zdobywania wiedzy dot. użytkowania naszych systemów wspierających klientów w tych obszarach
  • Chętnych do zdobywania nowych kompetencji z zakresu IT
  • Potrafiących samodzielnie analizować i rozwiązywać zgłoszenia klientów
  • Potrafiących współpracować z innymi
  • Szybko uczących się 
  • Samodzielnych i odpowiedzialnych

Bardzo nas ucieszy jeśli dodatkowo:

  • Masz doświadczenie na stanowisku związanym z helpdeskiem
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i umiejętność przekazywania wiedzy
  • Wiesz czym jest MSSQL

Czym będziesz się zajmować:

  • Wsparciem techniczno-funkcjonalnym klientów w zakresie użytkowania dostarczonych narzędzi i aplikacji marki Asseco Wapro 
  • Konsultacjami merytorycznymi w obszarach: finansowo-księgowym lub kadrowo-płacowym
  • Prowadzeniem szkoleń dla użytkowników naszych produktów

Co możemy Ci zaoferować:

  • Szkolenia produktowe i szkolenia związane z umiejętnościami IT niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku
  • Zatrudnienie w dużej firmie informatycznej o ugruntowanej i stabilnej pozycji
  • Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów, w oparciu o nowoczesne technologie
  • Uczestnictwo w projektach informatycznych zarządzanych i organizowanych w profesjonalny sposób
  • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu umiejętności i zaangażowania
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wczasów, świąteczne karty podarunkowe, karty sportowo-rekreacyjne FitProfit)
Prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie (kod pocztowy: 20-607), ul. Konrada Wallenroda 4c, w celach związanych z procesami rekrutacyjnymi w Asseco Business Solution S.A., zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1182 ze. zm.).”
 

Poznaj

Asseco Business Solutions S.A.

Jesteśmy ogólnopolską, nowoczesną i stabilną firmą IT, notowaną na giełdzie papierów wartościowych. Zatrudniany ponad 900 pracowników w 18 lokalizacjach w Polsce i wdrażamy nasze systemy w 40 krajach świata. Pracujemy dla wielu liderów rynku, w tym największych międzynarodowych korporacji.

Pomimo dobrze funkcjonujących struktur i procedur, daleko nam do korporacji. Tym, co nas wyróżnia są nasze wartości, którymi kierujemy się w pracy:

ZESPÓŁ
Razem tworzymy przyjazną atmosferę i kulturę pracy zespołowej.

KLIENT
Jesteśmy otwarci na naszych klientów, wsłuchujemy się w ich potrzeby, oczekiwania i plany na przyszłość. Proponujemy rozwiązania wspierające ich rozwój i przewagę konkurencyjną.

JAKOŚĆ
W swoich działaniach stawiamy na wysoką jakość i standardy pracy, produktów i usług oraz nieustannie dążymy do doskonałości.

ROZWÓJ
Specjalizujemy się w produkcji rozwiązań informatycznych dla wielu branż oraz w rozmaitych technologiach. Dzięki tej różnorodności, szkoleniom podnoszącym nasze kwalifikacje oraz pracy z profesjonalistami stajemy się coraz lepsi w tym, co robimy.

STABILNE ŚRODOWISKO
Tworzymy stabilne i bezpieczne środowisko dla naszych pracowników i klientów.

Co robimy?
·    Systemy ERP wspomagające zarządzanie najważniejszymi obszarami przedsiębiorstwa.
·    Aplikacje HRM ułatwiające pracę w obszarze kadr i płac.
·    Rozwiązania mobilne SFA/FFA wspomagające działania terenowych sił sprzedaży.
·    Platforma wymiany danych handlowych – na linii producent oraz jego partnerzy handlowi.
·    Systemy dla faktoringu służące do pełnej obsługi transakcji faktoringowych.
·    Oprogramowanie dla MSP dedykowane do zarządzania małą i średnią firmą.

Podobne oferty

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...