Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorzów S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik help desk Poznań
Konsultant wsparcia użytkownika (kadry i płace)

Konsultant wsparcia użytkownika (kadry i płace)

Asseco Business Solutions S.A.
Poznań
praca stacjonarna
2689 dni temu
Asseco Business Solutions S.A.
jest wiodącym polskim producentem rozwiązań
informatycznych dla przedsiębiorstw.

Rozwój Asseco BS opiera się na nowoczesnych
technologiach
oraz wiedzy wybitnych specjalistów.

 

Pracujesz w dziale kadr i płac?

Potrafisz i lubisz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem?

Chcesz mieć swój udział w kształtowaniu procesów biznesowych?

Przekonaj się, że działając z nami poznasz nowe obszary wykorzystania swojej wiedzy i doświadczenia:


Konsultant wsparcia użytkownika (kadry i płace)


Miejsce pracy: Poznań

Czym będziesz się zajmować:

  • Prowadzeniem analiz potrzeb i oczekiwań klientów
  • Wdrażaniem i dostosowaniem systemu Asseco Softlab HR do potrzeb klienta
  • Wsparciem użytkownika systemu i rozwiązywaniem problemów związanych z jego obsługą
  • Prowadzeniem szkoleń dla użytkowników systemu
  • Przygotowaniem dokumentacji projektowej
  • Proponowaniem nowych rozwiązań usprawniających funkcjonowanie systemu

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wiedzy merytorycznej z obszaru kadr i płac
  • Znajomości podstaw użytkowania systemów informatycznych do obsługi kadrowo-płacowej przedsiębiorstwa
  • Gotowości do zdobywania nowych kompetencji z obszaru IT
  • Zdolności analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych
  • Zaangażowania, odpowiedzialności oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów
  • Gotowości do wyjazdów służbowych do klienta

Dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Będziesz mieć możliwość wykorzystania wiedzy kadrowo-płacowej w obszarze projektów biznesowych.
  • Zadbamy o Twoje kompleksowe wdrożenie w wykonywane zadania - zapewnimy szkolenia produktowe i inne związane z umiejętnościami IT niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku
  • Jesteśmy stabilną i pewną firmą obecną na rynku IT od prawie 10 lat. Co ważne - nie outsourcing'ujemy ludzi, będziesz pracował w naszym biurze na naszych autorskich produktach
  • Pracujemy z produktami wspomagającymi codzienną pracę kilkudziesięciu tysięcy pracowników na całym świecie
  • Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu umiejętności i zaangażowania
  • Do tego proponujemy naprawdę niezłe bonusy pozapłacowe - prywatna opieka medyczna, karty sportowo-rekreacyjne FitProfit, dofinansowanie do wczasów, firmowe przyczepy kempingowe we Włoszech i Chorwacji dostępne dla pracowników, imprezy integracyjne, atrakcje dla rodzin pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie (kod pocztowy: 20-607), ul. Konrada Wallenroda 4c, w celach związanych z procesami rekrutacyjnymi w Asseco Business Solution S.A., zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1182 ze. zm.).”
 

Poznaj

Asseco Business Solutions S.A.

Jesteśmy ogólnopolską, nowoczesną i stabilną firmą IT, notowaną na giełdzie papierów wartościowych. Zatrudniany ponad 900 pracowników w 18 lokalizacjach w Polsce i wdrażamy nasze systemy w 40 krajach świata. Pracujemy dla wielu liderów rynku, w tym największych międzynarodowych korporacji.

Pomimo dobrze funkcjonujących struktur i procedur, daleko nam do korporacji. Tym, co nas wyróżnia są nasze wartości, którymi kierujemy się w pracy:

ZESPÓŁ
Razem tworzymy przyjazną atmosferę i kulturę pracy zespołowej.

KLIENT
Jesteśmy otwarci na naszych klientów, wsłuchujemy się w ich potrzeby, oczekiwania i plany na przyszłość. Proponujemy rozwiązania wspierające ich rozwój i przewagę konkurencyjną.

JAKOŚĆ
W swoich działaniach stawiamy na wysoką jakość i standardy pracy, produktów i usług oraz nieustannie dążymy do doskonałości.

ROZWÓJ
Specjalizujemy się w produkcji rozwiązań informatycznych dla wielu branż oraz w rozmaitych technologiach. Dzięki tej różnorodności, szkoleniom podnoszącym nasze kwalifikacje oraz pracy z profesjonalistami stajemy się coraz lepsi w tym, co robimy.

STABILNE ŚRODOWISKO
Tworzymy stabilne i bezpieczne środowisko dla naszych pracowników i klientów.

Co robimy?
·    Systemy ERP wspomagające zarządzanie najważniejszymi obszarami przedsiębiorstwa.
·    Aplikacje HRM ułatwiające pracę w obszarze kadr i płac.
·    Rozwiązania mobilne SFA/FFA wspomagające działania terenowych sił sprzedaży.
·    Platforma wymiany danych handlowych – na linii producent oraz jego partnerzy handlowi.
·    Systemy dla faktoringu służące do pełnej obsługi transakcji faktoringowych.
·    Oprogramowanie dla MSP dedykowane do zarządzania małą i średnią firmą.

Podobne oferty

  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorzów S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...