- Reagowanie na telefoniczne zapytania techniczne od monterów fotowoltaiki.
- Diagnoza i usuwanie awarii.
- Sprawdzanie poprawności napraw.
- Współpraca z zespołami wsparcia i inżynierami.
- Dokumentacja w systemie.
- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
- Zainteresowanie technologią, wiedza o fotowoltaice mile widziana.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Biegłość w języku szwedzkim (C1), komunikatywność w języku polskim.
- Możliwość pracy stacjonarnej w Lublinie.
- Stałą umowę o pracę.
- Godziny pracy: pon.-pt., 9:00-17:00.
- Atrakcyjny pakiet socjalny.
- Szkolenie przygotowujące do roli.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.