O Firmie.
ReachLocal Poland Franchise jest partnerem globalnej korporacji ReachLocal Inc., notowanej na giełdzie NASDAQ, działającej poprzez 68 biur w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Japonii, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Holandii. Obecnie, na podstawie umowy franczyzowej, ReachLocal rozpoczyna działalność także w Polsce i w kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. ReachLocal jest wiodącym światowym dostawcą internetowych rozwiązań marketingowych zaprojektowanych specjalnie dla małych i średnich firm i jedynym globalnym partnerem Google AdWords oraz partnerem Yahoo!, Facebook i innych. Misją ReachLocal jest pomoc dla małych i średniej wielkości firm w zakresie dotarcia do klientów przez internet, ich pozyskania i utrzymania długofalowej współpracy.
Czy podejmiesz się uczestnictwa w budowaniu nowej firmy w Polsce? Czy chcesz brać udział we wprowadzaniu na polski rynek usług globalnej amerykańskiej korporacji, lidera w swojej branży?
Kogo szukamy?
Do naszego zespołu w Katowicach i w Warszawie i nowo tworzonego oddziału we Wrocławiu poszukujemy osób, które potrafią skutecznie wspierać zespół sprzedażowy w dynamicznie rozwijającej się firmie w branży marketingu internetowego.
Konsultant Wsparcia Sprzedaży to osoba, która wspiera kolegów w zakresie prowadzenia kampanii marketingowych oraz Team Lidera w zakresie poprawności danych w systemach i analizy wskaźników pracy, które przekładają się na wynik zespołu. Rola Konsultanta Wsparcia Sprzedaży wymaga osoby, która rozumie cele biznesowe klientów, zna naszą technologię i wie jak ją wykorzystać, by zrealizować założenia kampanii. Osoby o doskonałych zdolnościach analitycznych i organizacyjnych, sprawnie zarządzającej swoim czasem. Konsultant musi wykazać się elastycznością w środowisku, w którym trzeba sprostać wielu zadaniom równocześnie i dbać o komunikację między zespołami.
(Client Service Consultant)
Obowiązki:
- Pełnienie roli eksperta ds. kampanii marketingowych,
- Wspieranie Konsultantów Marketingu Internetowego w analizowaniu wyników kampanii,
- Sugerowanie rozwiązań służących realizacji założonego z Klientem celu kampanii i rozwiązywanie problemów technicznych;
- Usprawnienie procesów, żeby nasze grupy wsparcia sprawnie komunikowały się z zespołem sprzedaży i na bieżąco rozwiązywały złożone kwestie techniczne,
- Wspomaganie Team Leadera w zakresie przygotowania raportów dotyczących wyników sprzedaży.
- Analizowanie działań i procesów, mających wpływ na utrzymanie klienta.
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży, marketingu, obsługi klienta,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (praca w środowisku międzynarodowym),
- Samodzielność w działaniu i umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie,
- Biegła znajomość aplikacji Microsoft Office w tym Microsoft Word i Excel,
- Znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego, w tym prowadzenia kampanii SEM oraz wiedza na temat rynku reklamy internetowej,
- Znajomość narzędzi CRM, takich jak Salesforce.com, SAP lub innych systemów bazodanowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, powierzonych obowiązków i osiąganych wyników,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Zatrudnienia w dynamicznej firmie wchodzącej na polski rynek z nowym produktem światowej klasy,
- Miłą atmosferę pracy,
- Rozwój umiejętności poprzez system szkoleń wewnętrznych,
- Interesującą pracę w dynamicznym, młodym zespole.