Ogłoszenie numer: 1639844, z dnia 2017-05-15
Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Focus Telecom Polska Sp. z o.o. - JESTEŚMY BOHATERAMI BRANŻY CONTACT CENTER!
Stworzyliśmy #1 aplikację contact center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication!
Obecnie poszukujemy inżyniera wsparcia naszego autorskiego systemu Focus Contact Center, na stanowisko:
Konsultant Wsparcia IT
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 2017/04/WT-P
Opis stanowiska
-
odpowiedzialność za jakość dostarczonych usług - wsparcie techniczne oraz utrzymanie głównych klientów w kraju i zagranicą na etapie uruchamiania i po-uruchomieniu głownie poprzez narzędzia do zdalnej komunikacji
-
skuteczne analizowanie potrzeb klientów, współpraca z innymi działami w celu w planowania i rozwiązywania problemów
-
utrzymanie relacji z klientami w trakcie trwania procesu rozwiązywania problemów z zastosowaniem efektywnych form komunikacji
Wymagania
Umiejętności, które nas interesują:
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
łatwość komunikacji
-
umiejętność pracy pod presją czasu
-
chęć rozwoju, zdobywania nowych umiejętności, zdolność szybkiego uczenia
Dodatkowo docenimy:
-
podstawową znajomość języka SQL
-
znajomość sieci komputerowych LAN/WAN
-
umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych w podstawowym zakresie
-
znajomość rozwiązań VoIP
Oferujemy
-
pracę w siedzibie firmy w centrum Łodzi
-
szkolenia i możliwość awansu
-
najlepsze narzędzia wspomagające pracę
-
możliwość ustalenia elastycznych godzin pracy oraz dużej autonomii
-
atrakcyjne wynagrodzenie