Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Tryb pracy: od poniedziałku do piątku, możliwość pracy hybrydowej
- Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile
- W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania T-Mobile w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Poprzez promocję i sprzedaż rozwiązań z zakresu cybezbezpieczeństwa zadbasz o naszych Klientów
- Lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
- Interesują Cię zagadnienia z zakresu cyberbezpieczeństwa a w szczególności socjotechnika
- Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów – cold calling nie jest Ci obcy
- Potrafisz zwinnie adresować wątpliwości Klienta
- Łatwo się uczysz nowych systemów i narzędzi
- Lubisz szybkie tempo pracy i nie boisz się nowych wyzwań
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (Contact Center)
- Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie i produktach
- Zapewnimy wsparcie szkoleniowe
- Pracujemy wg ustalonego grafiku ( od poniedziałku do piątku).
- Po procesie wdrożenia będziesz miał możliwość pracy hybrydowej
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
- Brak dress code'u - u nas możesz być sobą,
- Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.