Ogłoszenie numer: 246480, z dnia 2012-12-10
Teleaudio DWA sp. z o.o. S.K.A.
Teleaudio DWA sp. z o.o. S.K.A. jest wiodącą firma działającą w branży telekomunikacyjnej i teleinformatycznej, istniejącą na rynku polskim od 1996r, będącą członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Firma specjalizuje się w dostarczaniu usług Premium Rate opartych o technologie SMS/IVR/MMS/WAP.Teleaudio posiada własną, nowoczesną platformę niezbędną do obsługi najbardziej zaawansowanych projektów z wykorzystaniem wiadomości tekstowych SMS i połączeń IVR. Ponad 10-letnie doświadczenie na rynku usług Premium ustanowiło spółkę na czołowej pozycji w rankingu największych dostawców usług dodanych w Polsce, co potwierdza uznanie ponad 100 klientów z obszaru B2B.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant w Dziale Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Będziesz odpowiedzialny za profesjonalną, telefoniczną obsługę aktywnych Klientów Platformy TV Cyfrowej w Dziale Utrzymania Klienta.
Wymagania
- Doświadczenia w telesprzedaży
- Umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- Dobrej dykcji
- Elokwencji i elegancji wypowiedzi
- Komunikatywności
- Punktualności
- Sumienności i dokładności
Oferujemy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej firmie
- Elastyczne godziny współpracy
- Atrakcyjne formy wynagrodzeń (14 zł/h brutto) oraz system prowizyjny
- Współpracę w młodym zespole
- Możliwość rozwoju swoich kompetencji
- Pracę w centrum Warszawy