Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 275 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem lub organizacją rządową. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Osoby zatrudnione w Dziale Konsultingu Accenture pracują w dziedzinie doradztwa biznesowego, projektowania procesów i zastosowania technologii w biznesie. Kariera w Konsultingu ma charakter zróżnicowany i motywujący, ponieważ każdy projekt jest nowym wyzwaniem i stawia Państwa przed nowymi klientami, zagadnieniami biznesowymi, technologiami i ludźmi. Potrzebujemy osób wyposażonych w umiejętność kwestionowania tradycyjnego sposobu myślenia, które mogą zaoferować wyjątkowe perspektywy i tworzyć bardziej innowacyjne rozwiązania dla naszych klientów.
Dział Konsultingu składa się z trzech grup: Doradztwo biznesowe, Doradztwo w zakresie integracji systemów i Doradztwo technologiczne.
Konsultant w dziale Accenture Management Consulting/ Customer Relationship Management (FMCG, Retail)
Miejsce pracy: Warszawa
Charakterystyka pracy:
- Praca w grupie doradztwa biznesowego (Accenture Management Consulting) zajmującym się tworzeniem strategii, projektowaniem modeli operacyjnych, modelowaniem procesów biznesowych, analizą wymagań biznesowych dla rozwiązań informatycznych
- Praca u Klientów z sektorów FMCG, handlu w zespołach projektowych
- Analiza i ocena procesów zarządzania relacjami z klientami, marketingu i sprzedaży oraz ich optymalizacja przy wykorzystaniu doświadczeń i wiedzy Accenture oraz najlepszych praktyk rynkowych
Kwalifikacje:
- Min. 3 lata doświadczenia z zakresu doradztwa dla firm z branży FMCG, handlu, bądź doświadczenie w pracy w obszarze marketingu lub/i zarządzania relacjami z klientami (CRM) w przedsiębiorstwach z tych sektorów
- Oczekiwana znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem relacjami z klientami (CRM), marketingiem, wsparciem sprzedaży, e-commerce lub systemami informatycznymi wykorzystywanymi w tych obszarach
- Doświadczenie w co najmniej jednym z następujących obszarów:
- Definicja i optymalizacja procesów zarządzania relacjami z klientami
- Analiza sprzedaży, działań marketingowych oraz doświadczenie w narzędziach analitycznych
- Wdrażanie systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem w obszarze zarządzania relacjami z klientami (CRM) lub e-Commerce
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne lub pokrewne
- Doskonała znajomość oprogramowania biurowego (Word, Excel, Power Point, Access)
- Doświadczenie w pracy o charakterze projektowym oraz w obszarze zarządzania zespołem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Zdolność analitycznego myślenia
- Samodzielność i kreatywność
- Dyspozycyjność oraz mobilność w zakresie realizacji projektów na terenie całej Polski oraz poza granicami kraju. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie.
Oferujemy:
- Realny wpływ na rozwój największych firm sektorowych na polskim rynku
- Szerokie perspektywy rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery oraz opiekę mentora
- Atrakcyjny pakiet szkoleń (w tym szkolenia zagraniczne), a także stały dostęp do obszernych baz wiedzy i porad międzynarodowych ekspertów
- Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne, możliwość rozwijania pozazawodowych zainteresowań w klubach tematycznych
- Bogaty pakiet socjalny