Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
W związku z prężnym rozwojemirlandzkiego Centrum Usług Wspólnych, prowadzimy aktywne poszukiwania osób,które chciałyby rozpocząć swoją karierę zawodową od pracy w firmie, któragwarantuje codzienny kontakt z językami obcymi, miłą atmosferę pracy, a takżemożliwość awansu.
Nr Ref.: CSS
- Obsługa połączeń przychodzących
- Zapewnianie wsparcia Klientom poprzez rozwiązywanie ich bieżących problemów związanych z usługą
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także dobre relacje z klientami
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym (min. C1)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
- Otwartość i komunikatywność
- Pozytywne nastawienie do Klienta
- Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta będzie to Twoim dodatkowym atutem
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o pakiet relokacyjny
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Okazje do tego, by uczestniczyć w licznych kursach i szkoleniach