Jesteśmy stabilną firmą Call Center świadczącą usługi z zakresu telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta. Specjalizujemy się zarówno w realizacji kampanii sprzedażowych jak i usługach z zakresu serwisów konsumenckich oraz infolinii. Atutem Delta Contact są pracownicy tworzący zgrany, sympatyczny zespół profesjonalistów.
Konsultant Telefoniczny – projekt telekomunikacyjny
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań na ww. stanowisku należeć będzie:
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami
- promowanie oraz aktywna sprzedaż produktów i usług renomowanej firmy telekomunikacyjnej
- przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta i sprzedaży
- min. średniego wykształcenia
- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), w godzinach 8-15 lub 15-21
- otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktu
- miłego głosu i dobrej dykcji
- umiejętności obsługi komputera
- stabilne zatrudnienie (umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę)
- pakiet szkoleń pozwalających zdobyć i rozwinąć umiejętności
- przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + osiągalny system prowizyjny)
- dostępny pakiet profesjonalnej opieki medycznej
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- profesjonalne narzędzia pracy i przyjazną atmosferę