Jesteśmy polską firmą outsourcingową świadczącą usługi telemarketingowe w obszarze pozyskiwania oraz kompleksowej obsługi Klientów. Uciekamy od stereotypów, doceniamy profesjonalne podejście do pracy, zapał i zaangażowanie. Dla nas liczy się przede wszystkim osoba i jej potencjał. To jest najważniejsze kryterium polityki zatrudniania w naszej firmie.
Pracuj jako:
Konsultant Telefoniczny - INFOLINIA Biuro Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa Ochota
Zadania:
- Kompleksowa Obsługa Klientów (połączenia przychodzące);
- Aktywna sprzedaż produktów firmy;
- Odpowiadanie na listy i maile klientów;
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
- Miły głos i dobra dykcja;
- Bezbłędna ortografia oraz umiejętność pisania listów;
- Bardzo dobra umiejętność rozumienia tekstu;
- Dobra znajomość obsługi komputera;
- Sprawne i szybkie pisanie na komputerze;
- Komunikatywność;
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym: poniedziałek - piątek w godz. 8 – 17 (20) oraz minimum 1 sobota w miesiącu;
- doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta (mile widziane);
- min.średnie wyształcenie.
-
Płatne szkolenia wstępne przygotowujące do pracy (3 tygodnie od 1 sierpnia);
(wymagana pełna dyspozycyjność na szkoleniu od pon.- pt. 9:oo-16:00);
- Zatrudnienie od pierwszego dnia szkolenia od 01 -08:
- Forma zatrudnienia:
umowa zlecenie ( 2-m-ce okres próbny), po okresie próbnym:
umowa zlecenia na czas określony (2 lata)
- Wynagrodzenie: stawka godzinowa (10 zł/11 zł za godzinę +;przejrzysty i osiągalny system prowizyjny + premie;
- Pakiet prywatnej opieki medycznej (Lux Med);