Ogłoszenie numer: 51634, z dnia 2008-11-04
ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wydawca polskiej edycji magazynu Harvard Business Review oraz dodatków tematycznych. Zajmujemy się realizacją programów rozwojowych dla menedżerów, akademii przywództwa opartych na najnowszej wiedzy i narzędziach Harvard Business Publishing oraz realizacją wiodących projektów konferencyjnych adresowanych do kadry menedżerskiej.
Konsultant Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KONS/Warszawa
Opis stanowiska
- udzielanie informacji o produkcie i usługach (programy szkoleniowe, warsztaty, konferencje, prenumerata)
- realizacja zadań sprzedażowych
- budowanie długotrwałej współpracy z klientem
- obsługa kampanii telefonicznych
- prowadzenie korespondencji z klientem (listy; e-mail)
- odpowiedzialność za powierzone zadania oraz terminowa ich realizacja
Wymagania
- min. średnie wykształcenie
- dobra dykcja, brak wad wymowy
- obsługa komputera w środowisku Windows, e-mail, Internet
- orientacja na klienta oraz prowadzenie negocjacji sprzedażowych
- komunikatywność, operatywność
- umiejętność nawiązywania relacji z Klientami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.