Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Help Desk Warszawa
Konsultant telefonicznej obsługi klienta

Konsultant telefonicznej obsługi klienta

PURE HEALTH AND FITNESS
Warszawa
praca stacjonarna
3651 dni temu


Pure Jatomi Fitness to szybko rozwijająca się sieć klubów fitness, działających w Europie Środkowej i Wschodniej oraz poza nią. W Polsce jesteśmy od 6 lat i w chwili obecnej posiadamy 36 klubów w następujących miastach: Warszawa, Łódź,Poznań, Płock, Gorzów Wlkp., Kraków, Lublin, Kielce, Wrocław, Katowice, Bytom, Gliwice, Rzeszów, Białystok, Bydgoszcz, Gdynia, Szczecin,Koszalin, Toruń.


Konsultant telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy:
  •   niepowtarzalną atmosferę pracy w dynamicznym i zdrowym środowisku branży sportowej,
  • darmową kartę członkowską do wszystkich klubów Pure Jatomi Fitness
Zadania:
  • Osoba zatrudniona w charakterze Customer Contact Center Agent bezpośrednio współpracować będzie z Contact Center Supervisor i zespołem działu marketingu, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi Klubowiczom Jatomi Fitness oraz poprawić i usprawnić ich kontakt z firmą, poprzez sprawną i aktywną komunikację.

Główne zadania:

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych w następujących obszarach: udzielanie informacji, rezerwacja zajęć fitness, pomoc w rozwiązywaniu problemów i wyjaśnianie drobnych reklamacji.
  • Obsługa połączeń wychodzących, tj. telefoniczny kontakt z osobami zainteresowanymi ofertą, gromadzenie danych i informacji na temat klientów, umawianie spotkań z konsultantami sprzedaży, prezentacja ofert i produktów.

Przychodzące – główne zadania i obowiązki:

  • odbieranie połączeń i odpowiadanie na korespondencję mailową,
  • obsługa zapytań telefonicznych i mailowych,
  • zdobywanie potrzebnych informacji przy pomocy dostępnych środków,
  • rozpatrywanie i zarządzanie reklamacjami Klubowiczów,
  • informowanie Klientów o ofertach i produktach dostępnych w sieci Jatomi,
  • wprowadzanie do systemu danych nowych Członków,
  • aktualizacja istniejących danych Klubowiczów,
  • identyfikacja i eskalacja kwestii priorytetowych,
  • przekazywanie spraw do odpowiednich działów,
  • dokumentowanie i raportowanie wszelkich działań zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami

 Wychodzące – główne zadania i obowiązki:

  • kontakt zarówno z osobami prywatnymi jak i korporacyjnymi
  • oferowanie rozwiązań i przedstawianie propozycji zachęcających do zakupu członkostwa
  • udzielanie pełnych i jasnych odpowiedzi na pojawiające się pytania
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów i zastrzeżeń
  • przeprowadzenie potencjalnego Klienta przez proces sprzedaży
  • pozyskiwanie informacji od Klubowiczów i potencjalnych członków
  • zdobywanie nowych kontaktów
  • administracja baz danych
  • prowadzenie kompletnej dokumentacji interakcji telefonicznych, zamówień, spotkań, itp., zgodnie z przyjętymi     standardami i procedurami
Wymagania:
  • świadectwo ukończenia szkoły średniej lub równoważne
  • biegła obsługa komputera
  • kandydat musi być zorientowany na Klienta, mieć bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
  • wymagana doskonała znajomość języka polskiego i dobra angielskiego
  • znajomość zasad i praktyk z zakresu obsługi Klienta
  • pewne doświadczenie w call center lub środowisku obsługi klienta będzie pomocne
  • umiejętność wprowadzania danych i swobodne pisanie na klawiaturze
  • znajomość zasad i metod sprzedaży

Kluczowe kompetencje:

  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak piśmie,
  • umiejętność aktywnego słuchania,
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
  • chęć dostarczania wyjątkowej obsługi Klubowiczom,
  • dobre umiejętności organizacyjne,
  • dbałość o szczegóły,
  • elastyczność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją,
  • dobre umiejętności negocjacyjne,
  • wysoki poziom energii,
  • zainteresowania w dziedzinie fitness i sportu,
  • dobre wykorzystanie social media

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;