Najnowsze oferty pracy

  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Help Desk Warszawa
Konsultant telefonicznej obsługi klienta

Konsultant telefonicznej obsługi klienta

PURE HEALTH AND FITNESS
Warszawa
praca stacjonarna
3574 dni temu


Pure Jatomi Fitness to szybko rozwijająca się sieć klubów fitness, działających w Europie Środkowej i Wschodniej oraz poza nią. W Polsce jesteśmy od 6 lat i w chwili obecnej posiadamy 36 klubów w następujących miastach: Warszawa, Łódź,Poznań, Płock, Gorzów Wlkp., Kraków, Lublin, Kielce, Wrocław, Katowice, Bytom, Gliwice, Rzeszów, Białystok, Bydgoszcz, Gdynia, Szczecin,Koszalin, Toruń.


Konsultant telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy:
  •   niepowtarzalną atmosferę pracy w dynamicznym i zdrowym środowisku branży sportowej,
  • darmową kartę członkowską do wszystkich klubów Pure Jatomi Fitness
Zadania:
  • Osoba zatrudniona w charakterze Customer Contact Center Agent bezpośrednio współpracować będzie z Contact Center Supervisor i zespołem działu marketingu, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi Klubowiczom Jatomi Fitness oraz poprawić i usprawnić ich kontakt z firmą, poprzez sprawną i aktywną komunikację.

Główne zadania:

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych w następujących obszarach: udzielanie informacji, rezerwacja zajęć fitness, pomoc w rozwiązywaniu problemów i wyjaśnianie drobnych reklamacji.
  • Obsługa połączeń wychodzących, tj. telefoniczny kontakt z osobami zainteresowanymi ofertą, gromadzenie danych i informacji na temat klientów, umawianie spotkań z konsultantami sprzedaży, prezentacja ofert i produktów.

Przychodzące – główne zadania i obowiązki:

  • odbieranie połączeń i odpowiadanie na korespondencję mailową,
  • obsługa zapytań telefonicznych i mailowych,
  • zdobywanie potrzebnych informacji przy pomocy dostępnych środków,
  • rozpatrywanie i zarządzanie reklamacjami Klubowiczów,
  • informowanie Klientów o ofertach i produktach dostępnych w sieci Jatomi,
  • wprowadzanie do systemu danych nowych Członków,
  • aktualizacja istniejących danych Klubowiczów,
  • identyfikacja i eskalacja kwestii priorytetowych,
  • przekazywanie spraw do odpowiednich działów,
  • dokumentowanie i raportowanie wszelkich działań zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami

 Wychodzące – główne zadania i obowiązki:

  • kontakt zarówno z osobami prywatnymi jak i korporacyjnymi
  • oferowanie rozwiązań i przedstawianie propozycji zachęcających do zakupu członkostwa
  • udzielanie pełnych i jasnych odpowiedzi na pojawiające się pytania
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów i zastrzeżeń
  • przeprowadzenie potencjalnego Klienta przez proces sprzedaży
  • pozyskiwanie informacji od Klubowiczów i potencjalnych członków
  • zdobywanie nowych kontaktów
  • administracja baz danych
  • prowadzenie kompletnej dokumentacji interakcji telefonicznych, zamówień, spotkań, itp., zgodnie z przyjętymi     standardami i procedurami
Wymagania:
  • świadectwo ukończenia szkoły średniej lub równoważne
  • biegła obsługa komputera
  • kandydat musi być zorientowany na Klienta, mieć bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
  • wymagana doskonała znajomość języka polskiego i dobra angielskiego
  • znajomość zasad i praktyk z zakresu obsługi Klienta
  • pewne doświadczenie w call center lub środowisku obsługi klienta będzie pomocne
  • umiejętność wprowadzania danych i swobodne pisanie na klawiaturze
  • znajomość zasad i metod sprzedaży

Kluczowe kompetencje:

  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak piśmie,
  • umiejętność aktywnego słuchania,
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
  • chęć dostarczania wyjątkowej obsługi Klubowiczom,
  • dobre umiejętności organizacyjne,
  • dbałość o szczegóły,
  • elastyczność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją,
  • dobre umiejętności negocjacyjne,
  • wysoki poziom energii,
  • zainteresowania w dziedzinie fitness i sportu,
  • dobre wykorzystanie social media

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...