Pure Jatomi Fitness to szybko rozwijająca się sieć klubów fitness, działających w Europie Środkowej i Wschodniej oraz poza nią. W Polsce jesteśmy od 6 lat i w chwili obecnej posiadamy 36 klubów w następujących miastach: Warszawa, Łódź,Poznań, Płock, Gorzów Wlkp., Kraków, Lublin, Kielce, Wrocław, Katowice, Bytom, Gliwice, Rzeszów, Białystok, Bydgoszcz, Gdynia, Szczecin,Koszalin, Toruń.
Konsultant telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- niepowtarzalną atmosferę pracy w dynamicznym i zdrowym środowisku branży sportowej,
- darmową kartę członkowską do wszystkich klubów Pure Jatomi Fitness
- Osoba zatrudniona w charakterze Customer Contact Center Agent bezpośrednio współpracować będzie z Contact Center Supervisor i zespołem działu marketingu, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi Klubowiczom Jatomi Fitness oraz poprawić i usprawnić ich kontakt z firmą, poprzez sprawną i aktywną komunikację.
Główne zadania:
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych w następujących obszarach: udzielanie informacji, rezerwacja zajęć fitness, pomoc w rozwiązywaniu problemów i wyjaśnianie drobnych reklamacji.
- Obsługa połączeń wychodzących, tj. telefoniczny kontakt z osobami zainteresowanymi ofertą, gromadzenie danych i informacji na temat klientów, umawianie spotkań z konsultantami sprzedaży, prezentacja ofert i produktów.
Przychodzące – główne zadania i obowiązki:
- odbieranie połączeń i odpowiadanie na korespondencję mailową,
- obsługa zapytań telefonicznych i mailowych,
- zdobywanie potrzebnych informacji przy pomocy dostępnych środków,
- rozpatrywanie i zarządzanie reklamacjami Klubowiczów,
- informowanie Klientów o ofertach i produktach dostępnych w sieci Jatomi,
- wprowadzanie do systemu danych nowych Członków,
- aktualizacja istniejących danych Klubowiczów,
- identyfikacja i eskalacja kwestii priorytetowych,
- przekazywanie spraw do odpowiednich działów,
- dokumentowanie i raportowanie wszelkich działań zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami
Wychodzące – główne zadania i obowiązki:
- kontakt zarówno z osobami prywatnymi jak i korporacyjnymi
- oferowanie rozwiązań i przedstawianie propozycji zachęcających do zakupu członkostwa
- udzielanie pełnych i jasnych odpowiedzi na pojawiające się pytania
- identyfikowanie i rozwiązywanie problemów i zastrzeżeń
- przeprowadzenie potencjalnego Klienta przez proces sprzedaży
- pozyskiwanie informacji od Klubowiczów i potencjalnych członków
- zdobywanie nowych kontaktów
- administracja baz danych
- prowadzenie kompletnej dokumentacji interakcji telefonicznych, zamówień, spotkań, itp., zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami
- świadectwo ukończenia szkoły średniej lub równoważne
- biegła obsługa komputera
- kandydat musi być zorientowany na Klienta, mieć bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
- wymagana doskonała znajomość języka polskiego i dobra angielskiego
- znajomość zasad i praktyk z zakresu obsługi Klienta
- pewne doświadczenie w call center lub środowisku obsługi klienta będzie pomocne
- umiejętność wprowadzania danych i swobodne pisanie na klawiaturze
- znajomość zasad i metod sprzedaży
Kluczowe kompetencje:
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak piśmie,
- umiejętność aktywnego słuchania,
- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
- chęć dostarczania wyjątkowej obsługi Klubowiczom,
- dobre umiejętności organizacyjne,
- dbałość o szczegóły,
- elastyczność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją,
- dobre umiejętności negocjacyjne,
- wysoki poziom energii,
- zainteresowania w dziedzinie fitness i sportu,
- dobre wykorzystanie social media