- Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat).
- Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
- Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami.
- Dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Znajomość Windows, MS Office.
- Komunikatywność, orientacja na klienta, zainteresowanie technologią.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Elastyczny grafik pracy zmianowej.
- Szkolenie wstępne.
- Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.