Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant Service Desk

Exorigo-Upos S. A.
Gliwice
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
755 dni temu
Konsultant Service Desk
Gliwice

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie robisz zakupy.

Nasz sprzęt i systemy pracują zarówno w ogólnopolskich sieciach handlowych jak i sklepach osiedlowych.

Tworzymy dobre produkty, które sam jako klient możesz sprawdzić w akcji: aplikacje sprzedażowe, systemy obsługi płatności, fakturomaty, info kioski, drukarki fiskalne… Dajemy także całościowe wsparcie naszym klientom, od wsparcia technicznego, przez customer service i specjalistów pracujących na I i II linii do pracowników logistyki.

Dołącz do naszego zespołu a przekonasz się, że z nami wszystko jest możliwe i wszystko da się zrobić :-)

 

Główne zadania w tej roli:
  • Przyjmowanie zgłoszeń oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do ich rozwiązania
  • W początkowym etapie: rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
  • W miarę awansowania w ścieżce rozwoju – rozwiązywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń
  • Współpraca z pracownikami II linii wsparcia
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
To oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w różnorodnych kierunkach (2 linie wsparcia, hardware, software, testy, zarządzanie projektami)
  • Pracę w TOP 3 Firma IT dla branży retail - ITwiz Best 100, gdzie dużo się nauczysz, bo obsługujemy największych Graczy Rynkowych
  • Dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B/UZ) w ramach długofalowej współpracy
  • Atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed - dla całej rodziny, łącznie z rodzicami
  • Karta Multisport, ubezpieczenie na życie oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u i możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Bezpłatny parking dla pracowników
Proces rekrutacyjny:
  • Analiza Twojego CV
  • Weryfikacja kompetencji technicznych
  • Video spotkanie z bezpośrednim przełożonym
  • Przedstawienie oferty współpracy. Witamy w Zespole!
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie robisz zakupy.

Nasz sprzęt i systemy pracują zarówno w ogólnopolskich sieciach handlowych jak i sklepach osiedlowych.

Tworzymy dobre produkty, które sam jako klient możesz sprawdzić w akcji: aplikacje sprzedażowe, systemy obsługi płatności, fakturomaty, info kioski, drukarki fiskalne… Dajemy także całościowe wsparcie naszym klientom, od wsparcia technicznego, przez customer service i specjalistów pracujących na I i II linii do pracowników logistyki.

Dołącz do naszego zespołu a przekonasz się, że z nami wszystko jest możliwe i wszystko da się zrobić :-)

 

Główne zadania w tej roli:
  • Przyjmowanie zgłoszeń oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do ich rozwiązania
  • W początkowym etapie: rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
  • W miarę awansowania w ścieżce rozwoju – rozwiązywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń
  • Współpraca z pracownikami II linii wsparcia
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
To oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w różnorodnych kierunkach (2 linie wsparcia, hardware, software, testy, zarządzanie projektami)
  • Pracę w TOP 3 Firma IT dla branży retail - ITwiz Best 100, gdzie dużo się nauczysz, bo obsługujemy największych Graczy Rynkowych
  • Dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B/UZ) w ramach długofalowej współpracy
  • Atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed - dla całej rodziny, łącznie z rodzicami
  • Karta Multisport, ubezpieczenie na życie oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u i możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Bezpłatny parking dla pracowników
Proces rekrutacyjny:
  • Analiza Twojego CV
  • Weryfikacja kompetencji technicznych
  • Video spotkanie z bezpośrednim przełożonym
  • Przedstawienie oferty współpracy. Witamy w Zespole!
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe
Kim jesteśmy?

 

Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.

 

To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.

 

Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.

 

Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.


 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...