Ogłoszenie numer: 514789, z dnia 2014-09-24
Insys
Insys jest największym integratorem rozwiązań video w Polsce. Interesują nas głównie projekty, które zmieniają zastaną rzeczywistość. Od lat zmieniamy ją dla operatorów telekomunikacyjnych, nadawców telewizyjnych, dystrybutorów treści kinowych czy instytucji państwowych.
Razem z naszymi klientami wdrożyliśmy wiele pionierskich przedsięwzięć w tej branży, m.in. wieloplatformowe telewizje, aplikacje zdalnego nagrywania, zaawansowane platformy publikacji treści, które obsługują miliony klientów zarówno w kraju, jak i za granicą.
Nasza sieć dystrybucyjna rozlokowana jest w wielu ośrodkach telekomunikacyjnych w Polsce, Europie Zachodniej i USA oraz podlega ciągłemu intensywnemu rozwojowi.
Do naszego Oddziału w Wałbrzychu poszukujemy zaangażowanej i pomysłowej osoby do działu utrzymania usług.
Konsultant Service Desk
Miejsce pracy: Wałbrzych
Opis stanowiska
- ewidencja zgłaszanych problemów
- wstępne rozpoznanie rodzaju problemu
- rozwiązanie najprostszych zgłoszeń
- przydzielenie specjalisty dla problemów bardzo złożonych
- monitorowanie terminowości realizacji zgłoszeń
- udzielanie informacji o statusach zgłoszenia
- prowadzenie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z realizowanymi pracami
- współpraca z innymi osobami w zespole
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- wiedzy z zakresu urządzeń elektronicznych
- umiejętności diagnozowania problemów z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym
- komunikatywności
- gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów
- gotowości do pracy w systemie zmianowym 24h/7/365
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- odpowiednie szkolenie wprowadzające
- pracę w zgranym zespole w biurze w Szczawnie-Zdroju