Qumak Professional Services Sp. z o.o. specjalizuje się w outsourcingu działu IT, Service Desk, outsourcingu specjalistów IT i serwisu ogólnopolskiego.
Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
- Rejestrowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń użytkowników, związanych z problematyką IT
- Zdalną obsługą zgłoszeń użytkowników
- Monitorowaniem terminowości realizowanych zgłoszeń
- Udzielaniem porad informatycznych
- Przekazywaniem problemów do wyższych linii wsparcia
- Ogólnej wiedzy z zakresu systemów i urządzeń teleinformatycznych
- Bardzo dobrej znajomości języka słowackiego/rumuńskiego/węgierskiego (mile widziana znajomość języka angielskiego)
- Komunikatywności i nastawienia pro-klienckiego
- Analizowania różnorodnych danych i podejmowania decyzji pod presją czasu
- Gotowości do nieustannego doskonalenia kompetencji technicznych
- Logicznego myślenia i umiejętności szukania rozwiązań
- Dyspozycyjności od poniedziałku do niedzieli (praca zmianowa, 100% zdalna)
- Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy w zakresie IT
- Długofalowa współpraca
- Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie/B2B)
- Pakiet szkoleń technicznych oraz rozwijających kompetencje interpersonalne