Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
Wymagania:
-
wykształcenie średnie;
-
pożądane minimum 6. miesięczne doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu, związanym z bezpośrednią obsługą klienta;
-
obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;
-
umiejętności pracy w zespole;
-
znajomość technik sprzedaży;
-
wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i elastyczność.
Zadania:
-
realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.;
-
posprzedażowa obsługa klienta;
-
rejestracja i modyfikacja danych abonentów w systemach informatycznych Spółki;
-
ewidencjonowanie i przetwarzanie kompletnej informacji w zakresie abonentów i sieci w Regionie.
Oferujemy:
-
pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży;
-
ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole;
-
przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu;
-
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.