Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Białobrzegi Pracownik Helpdesk Białobrzegi
Konsultant pomocy technicznej help desk

Konsultant pomocy technicznej help desk

ORLLO
Białobrzegi
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1181 dni temu

Ogłoszenie numer: 5615484, z dnia 2021-10-01

ORLLO

Firma zajmująca się sprzedażą internetową elektroniki użytkowej (głownie urządzenia do monitoringu).

Konsultant pomocy technicznej help desk

Miejsce pracy: Białobrzegi

 

Opis stanowiska

Firma zajmująca się sprzedażą internetową elektroniki użytkowej (głownie urządzenia do monitoringu) poszukuje młodych i ambitnych pracowników do działu HELP DESK.

 

Zakres obowiązków:

  • doradztwo techniczne help desk,
  • kontakt z klientami telefoniczny , email , fb , ms, yt,
  • opieka nad klientem,współpraca ze wszystkimi działami w firmie,
  • raportowanie.

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie w sprzedaży elektroniki głownie monitoringu,
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy,
  • prawo jazdy kat.B,
  • komunikatywność, łatwość nawiązania relacji interpersonalnych,
  • samodzielność, umiejętność planowania i organizowania pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel),
  • rzetelność, silna motywacja do pracy, nastawienie na sukces,
  • chęć rozwoju i utożsamianie się z firmą,
  • znajomość branży elektronicznej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • pracę w szybko rozwijającej się firmie,
  • stabilne zatrudnienie, szkolenia.

 

Miejsce pracy Białobrzegi 05-127 gmina Nieporęt (Zegrze).

 

Prosimy o przesyłanie swojego CV razem z wyrażoną poniższą zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Orllo z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Informujemy, że Administratorem danych jest ORLLO z siedzibą w Warszawie Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...