Ogłoszenie numer: 2469199, z dnia 2019-05-14
Polski Bank Komórek Macierzystych
Polski Bank Komórek Macierzystych jest największym bankiem komórek macierzystych w Polsce. Zaufało nam już ponad 150 000 Rodziców, co stanowi 85% Rodziców, którzy podjęli decyzję o bankowaniu komórek macierzystych
z krwi pępowinowej przy porodzie. Jakość PBKM potwierdzają liczne certyfikaty i zaufanie jakim darzą nas takie instytucje jak Ministerstwo Zdrowia, czy Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Konsultant Medyczny
Miejsce pracy: podkarpackie
Opis stanowiska
- organizowanie spotkań z klientami indywidualnymi o charakterze promocyjnym/sprzedażowym (m.in. zawieranie umów),
- aktywna promocja Naszych usług w środowisku medycznym (lekarze ginekolodzy, położne),
- przeprowadzanie wykładów w szkołach rodzenia, reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych, przeprowadzanie szkoleń dla personelu medycznego,
- utrzymywanie i nawiązywanie współpracy ze szpitalami, szkołami rodzenia.
Wymagania
- Posiadasz wykształcenie wyższe,
- lubisz wystąpienia publiczne i potrafisz prowadzić prezentacje,
- posiadasz prawo jazdy kat. B i praca w terenie nie stanowi dla Ciebie problemu (również w godzinach późno popołudniowych/wieczornych),
- cechuje Cię pozytywne nastawienie, samodzielność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów,
- jesteś ambitną zorientowaną na wyniki i kreatywną osobą,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne i potrafisz świetnie organizować sobie pracę - to jesteś kandydatem idealnym i chętnie zapoznamy się z Twoim CV!
Oferujemy
Oferujemy Ci możliwość ciekawej pracy w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, atrakcyjne wynagrodzenie oparte o podstawę i prowizję, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, a także system „MyBenefit” oraz opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Zapewnimy Ci wszystkie niezbędne narzędzia pracy (notebook, telefon, samochód służbowy). Aby jak najlepiej rozpocząć współpracę możesz liczyć na ciekawe szkolenia, które profesjonalnie przygotują Cię do pracy.