VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziesięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam blisko 170 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie do zespołu w Departamencie Obsługi Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultanta w Departamencie Obsługi Klienta odpowiedzialna będzie za telefoniczny kontakt z uprzednio ankietowanymi osobami, które wyraziły zainteresowanie naszą ofertą. Zadaniem Konsultanta będzie szersze zaprezentowania usług oferowanych w ramach Grupy Kapitałowej.
-
dobra dykcja oraz komunikatywność,
-
umiejętność pozyskiwania informacji przez telefon,
-
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie istotnym atutem,
-
chęci poszerzania wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz prawa,
-
umiejętności obsługi komputera, w szczególności MS Office,
-
wysoka kultura osobista.
Mile widziane aplikacje studentów zainteresowanych pracą dodatkową.
-
pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie (minimum 20 godzin tygodniowo),
-
możliwość pracy w godzinach porannych lub popołudniowych od pn-pt,
-
możliwości rozwoju w ramach Grupy Kapitałowej,
-
miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.