Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

T-Mobile Polska
Warszawa, ul.Domaniewska 52
4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
5 godz. temu
Konsultant(ka)
w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, ul.Domaniewska 52

Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia
Widełki: 4800-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników)
Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)       
System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta
Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
  • W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
  • Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)
  • Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
  • Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
  • To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
  • Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
  • Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
  • Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
  • W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).
  • Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
  • Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.
  • Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
  • Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej 
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jak wygląda proces rekrutacji:
  • Wyślij swoje CV.
  • Zadzwoni do Ciebie Lena z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.
  • Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.
  • Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów.
  • Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.
  • Udało się ? Witaj w T-Mobile!
Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie.
Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie.
Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali.
W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

T-Mobile Polska

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat
    3 godz.
    Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, CH Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: podjęcie pierwszej rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą leasingu; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w celu finalizacji sprzedaży; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze wymagania:...
  • Konsultant Infolinii z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki. Co będziesz robić? Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów. Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe. Budować długotrwałe, pozytywne...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, CH King Cross    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telemarketer - infolinia wychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych,...
  • Konsultant Infolinii z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    praca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się. Chcesz się rozwijać i...