AWP Group to międzynarodowa firma, która jest częścią firmy Green Source, zajmującej się produkcją urządzeń manipulacyjnych dla przemysłu PCB oraz urządzeń wet process.
AWP Group konsekwentnie realizuje misję dostarczania rozwiązań nieszablonowych i szytych na miarę. Sukcesywnie wzbogacamy swoją ofertę, zdobywając zaufanie naszych klientów. Posiadamy punkty sprzedażowe w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, w Chinach oraz kilku innych krajach. Klienci z całego świata są zainteresowani oferowanymi przez nas rozwiązaniami, dlatego obecnie powiększamy nasz zespół specjalistów.
Podsumowanie: Konsultant(ka) Serwisu stanowi pierwszą linię kontaktu dla klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych i zajmuje się świadczeniem dla nich usług serwisowych o jak najwyższej jakości. Kontaktuje się bezpośrednio z klientami w celu poznania potrzeb, zaproponowania nowych rozwiązań lub ulepszeniu już funkcjonujących procesów.
Do głównych obowiązków należeć będzie zbudowanie i koordynacja efektywnego działu serwisu odpowiadającego za naprawę i serwis maszynach. Konsultant(ka) Serwisu ściśle współpracuje z zespołem serwisowym. Odpowiada także za wprowadzanie nowych członków zespołu w realizowane procesy.
Praca wykonywana jest w biurze firmy, ale sporą jej część mogą zajmować wyjazdy służbowe do klienta związane z prezentacją, dostarczaniem nowych produktów lub ulepszaniem tych, które już funkcjonują. W zakres obowiązków wchodzą więc liczne kontakty z wieloma ludźmi (osobiste lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej).
- Koordynacja realizacji zobowiązań wynikających z udzielanych gwarancji oraz podpisanych umów serwisowych dotyczących konserwacji, remontów i instalacji maszyn czy urządzeń,
- Planowanie i organizowanie przeglądów serwisowych zgodnie z założonym harmonogramem,
- Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne oraz nadzór nad ich stanem magazynowym,
- Organizacja prac montażowych oraz efektywne zarządzanie grupami serwisowymi,
- Odpowiedzialność za dokumentację serwisową (umowy serwisowe, rejestry, harmonogramy napraw, serwisów),
- Opracowanie i bieżąca kontrola harmonogramów prac serwisowych oraz konserwacyjnych,
- Koordynacja podróży służbowych pracowników,
- Koordynacja pośrednictwa wizowego,
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych serwisów,
- Kierowanie działaniami mającymi na celu optymalizację prac serwisowych / reklamacyjnych,
- Monitowanie preferencji klienta,
- Wykonywanie zadań zleconych przez Zarząd,
- Wykonywanie obowiązków wynikających z ZSZ.
- Wykształcenie techniczne (mile widziane z zakresu mechaniki / automatyki)
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży produkcyjnej
- Praktyczne doświadczenie w koordynacji i realizacji projektów dla klientów
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych
- Zaawansowane umiejętności komunikacyjne i analityczne wraz z umiejętnościami organizacyjnymi
- Biegłość w Microsoft Office i doświadczenie w systemie SAP
- Wymagana jest biegłość w nauce nowych systemów i procesów oraz możliwość efektywnej pracy z członkami zespołu ze wszystkich szczebli organizacji.