- Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play
- Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych)
- Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju, zadania administracyjne i porządkowe)
- Poszukujesz możliwości zdobycia pierwszego doświadczenia w sprzedaży usług, angażując się w bezpośredni kontakt z klientem oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
- Interesuje Cię zdobycie doświadczenie w obszarze sprzedaży, a praca na planach i celach sprzedażowych jest dla ciebie motywująca
- Lubisz się uczyć i szybko przyswajasz nową wiedzę
- Wykazujesz się empatią i łatwo nawiązujesz kontakty z innymi
- Posiadasz osobowość pełną energii, aktywnie proponujesz nowe pomysły i z zapałem współpracujesz z innymi w zespole
- Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (pracujemy na pełen etat)
- umowa o pracę
- podstawa i premia uzależnioną od wyników sprzedaż
- dodatek wdrożeniowy 500 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące
- bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.