EURILOGIC Polska jest nowoczesną firmą, specjalizującą się w zakresie wsparcia IT oraz inżynierii przemysłowej.
Istniejąca od 2005 spółka, dzięki dynamicznemu rozwojowi, zatrudnia już ponad 100 specjalistów odpowiedzialnych za wsparcie klientów zarówno z Polski, jak i innych krajów europejskich.
Dla naszego klienta, francuskiego koncernu, międzynarodowego lidera branży teleinformatycznej, poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie problemami informatycznymi (środowisko Windows), zgłaszanymi telefonicznie w języku francuskim lub niemieckim przez pracowników firmy z Francji, Belgii, Szwajcarii, Niemiec lub Austrii.
- Biegłej znajomości języka francuskiego lub niemieckiego
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Doświadczenie w call center będzie atutem
- Komunikatywności
- Dobrej znajomości obsługi komputera (Windows, MS Office)
- Znajomość zagadnień sieciowych będzie atutem
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Stały kontakt z językami obcymi
- Umowę o pracę na czas nieokreślony, po okresie próbnym
- Możliwość rozwoju zdolności językowych oraz technicznych