Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Lubelskie
Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

IMAR Service Group
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3717 dni temu

IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.

W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.

 Nr rej. agencji zatrudnienia: 114

W związku z nieustannym rozwojem naszego klienta, międzynarodowego lidera rynku telefonii komórkowej, a także największej korporacji telekomunikacyjnej w Polsce, poszukujemy osób na stanowisko:


Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Lublin

Nr Ref.: KP/09/praca.pl

Zadania:

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.:

  • pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności – specjalizacja płatności;
  • informowanie klientów o usługach operatora;
  • wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja;
  • wstępne rozpatrywanie reklamacji;
  • oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta aktywacja/ deaktywacja usług na kontach klientów.
Wymagania:
  • dyspozycyjność do pracy między godz 6:00 a 22:00 ( ok. 8h pracy dziennie);
  • dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office, przeglądarki internetowe);
  • wykształcenie min. średnie (zakończone uzyskaniem matury);
  • nienaganna dykcja;
  • wysoka kultura osobista;
  • komunikatywność.

 

Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie (godzinowa stawka podstawowa (10 - 11 zł brutto/godzina) + premie + prowizje);
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego;
  • atrakcyjny system motywacyjny (premie +prowizje);
  • pełny pakiet szkoleń (odbywających się w godz.8:00-16:00; pon-pt);
  • pracę w systemie zmianowym (ok. 8h pracy między 6:00 a 22:00, 5 dni w tyg.: między poniedziałkiem a niedzielą);
  • możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami;
  • możliwość godzenia pracy z nauką w systemie zaocznym lub ostatnimi latami studiów.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez IMAR Service Group w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z IMAR Service Group oraz potencjalnym pracodawcom i współpracującym z nimi podmiotami trzecimi do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.  Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...