Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Lubelskie
Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

IMAR Service Group
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3749 dni temu

IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.

W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.

 Nr rej. agencji zatrudnienia: 114

W związku z nieustannym rozwojem naszego klienta, międzynarodowego lidera rynku telefonii komórkowej, a także największej korporacji telekomunikacyjnej w Polsce, poszukujemy osób na stanowisko:


Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Lublin

Nr Ref.: KP/09/praca.pl

Zadania:

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.:

  • pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności – specjalizacja płatności;
  • informowanie klientów o usługach operatora;
  • wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja;
  • wstępne rozpatrywanie reklamacji;
  • oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta aktywacja/ deaktywacja usług na kontach klientów.
Wymagania:
  • dyspozycyjność do pracy między godz 6:00 a 22:00 ( ok. 8h pracy dziennie);
  • dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office, przeglądarki internetowe);
  • wykształcenie min. średnie (zakończone uzyskaniem matury);
  • nienaganna dykcja;
  • wysoka kultura osobista;
  • komunikatywność.

 

Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie (godzinowa stawka podstawowa (10 - 11 zł brutto/godzina) + premie + prowizje);
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego;
  • atrakcyjny system motywacyjny (premie +prowizje);
  • pełny pakiet szkoleń (odbywających się w godz.8:00-16:00; pon-pt);
  • pracę w systemie zmianowym (ok. 8h pracy między 6:00 a 22:00, 5 dni w tyg.: między poniedziałkiem a niedzielą);
  • możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami;
  • możliwość godzenia pracy z nauką w systemie zaocznym lub ostatnimi latami studiów.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez IMAR Service Group w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z IMAR Service Group oraz potencjalnym pracodawcom i współpracującym z nimi podmiotami trzecimi do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.  Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...