IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Nr rej. agencji zatrudnienia: 114
W związku z nieustannym rozwojem naszego klienta, międzynarodowego lidera rynku telefonii komórkowej, a także największej korporacji telekomunikacyjnej w Polsce, poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: KP/09/praca.pl
Zadania:
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.:
- pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności – specjalizacja płatności;
- informowanie klientów o usługach operatora;
- wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja;
- wstępne rozpatrywanie reklamacji;
- oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta aktywacja/ deaktywacja usług na kontach klientów.
- dyspozycyjność do pracy między godz 6:00 a 22:00 ( ok. 8h pracy dziennie);
- dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office, przeglądarki internetowe);
- wykształcenie min. średnie (zakończone uzyskaniem matury);
- nienaganna dykcja;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność.
- atrakcyjne wynagrodzenie (godzinowa stawka podstawowa (10 - 11 zł brutto/godzina) + premie + prowizje);
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego;
- atrakcyjny system motywacyjny (premie +prowizje);
- pełny pakiet szkoleń (odbywających się w godz.8:00-16:00; pon-pt);
- pracę w systemie zmianowym (ok. 8h pracy między 6:00 a 22:00, 5 dni w tyg.: między poniedziałkiem a niedzielą);
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami;
- możliwość godzenia pracy z nauką w systemie zaocznym lub ostatnimi latami studiów.