specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska Rozwijanie sprzedaży w regionie; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów premium oraz telefoniczna obsługa; Realizacja celów sprzedażowych; Praca z klientami B2C oraz B2B (w tym z hurtowniami, wykonawcami, architektami) Prowadzenie negocjacji, oferowanie optymalnych...
Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Indywidualnego
Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Indywidualnego
IMAR Service Group
Szczecin
praca stacjonarna
4334 dni temu
IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Dla naszego klienta - operatora Cyfrowej Telefonii Komórkowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Indywidualnego
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: SZ/10
Zadania:
informowanie klientów sieci o usługach operatora,
pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych,
wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja,
wstępne rozpatrywanie reklamacji,
oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta,
aktywacja bądź deaktywacja usług na kontach klientów.
Wymagania:
dyspozycyjność do pracy między godz. 6:00 a 24:00 (6-8 h pracy),
dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, przeglądarki internetowe),
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska Rozwijanie sprzedaży w regionie; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów premium oraz telefoniczna obsługa; Realizacja celów sprzedażowych; Praca z klientami B2C oraz B2B (w tym z hurtowniami, wykonawcami, architektami) Prowadzenie negocjacji, oferowanie optymalnych...