ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Do oddziału Manpower w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
• Prowadzenie aktywnych działań na rzecz rozwoju biznesu – zdobywanie nowych Klientów oraz pogłębianie relacji z istniejącymi
• Codzienne kontakty telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami
• Realizacja założonych celów sprzedażowych
• Budowanie długofalowych relacji z klientami w oparciu o partnerstwo
• Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych i budowanie bazy kandydatów
• Kompleksowa współpraca z klientami na każdym etapie trwania projektu rekrutacyjnego
• Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług
• Regularne raportowanie do przełożonego podejmowanych aktywności handlowych
• Doświadczenie w sprzedaży usług HR
• Wykształcenie wyższe, najlepiej na kierunku społecznym lub biznesowym
• Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla
• Mile widziane doświadczenie w agencji rekrutacyjnej/pracy tymczasowej
• Zorientowanie na cel
• Samodzielność w działaniu
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Prawo jazdy kat. B
• Pełna wyzwań praca na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej firmie
• Stałe zdobywanie cennego doświadczenia zawodowego w środowisku biznesowym
• Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
• Szkolenia z zakresu rekrutacji i selekcji oraz technik sprzedaży
• Dwuskładnikowe wynagrodzenie (stała podstawa miesięczna + system premiowy)
• Opieka medyczna
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę