W związku z rozwojem firmy Plichta informujemy, że obecnie prowadzimy nabór na stanowisko:
Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta Call Center
Miejsce pracy: Gdynia
Miejsce pracy: Volkswagen Plichta Gdynia, Morska 318
Kluczowymi i wyróżniającymi Kandydatów kompetencjami są:
doświadczenie w obsłudze Klienta, swoboda w kontakcie z ludźmi, optymizm, zaangażowanie, ambicja, aktywne słuchanie, budowanie długotrwałych relacji oraz rzetelne przygotowanie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wykonywanie połączeń i aktywny kontakt z Klientami
- Wprowadzanie danych do systemu
- Tworzenie raportów w programie Excel
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku w Call Center
- Zaangażowania oraz motywacji w osiąganiu celów
- Miłego głosu i dobrej dykcji
- Znajomości technik i standardów sprzedaży
- Dobrej organizacji pracy
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i profesjonalnej obsługi Klienta
- Znajomości programu Excel
- Prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę w zgranym, doświadczonym zespole
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie gwarantowane ok. 2000 zł netto + premia zadaniowa
- Specjalistyczne szkolenia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Zatrudnienie już od listopada 2016