Ogłoszenie numer: 831868, z dnia 2015-10-07
Teleperformance Polska, członek Grupy Teleperformance – światowego lidera w branży Call Center/Contact Center prowadzi rekrutację dla jednego ze swoich Klientów - lidera w branży energetycznej, należącego do piątki największych firm energetycznych w Europie.
Konsultant/-ka ds. Kontaktów z Klientami
Miejsce pracy: Siedlce
Opis stanowiska
- Profesjonalną obsługę Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami – połączenia przychodzące;
- Podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami;
- Doprowadzenie otwartych spraw do odpowiedniego zakończenia;
- Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu;
Wymagania
- Dyspozycyjność do pracy przez cały tydzień w systemie zmianowym (24 h na dobę/zmiany dzienne i nocne)/elastyczny grafik;
- Podstawowa znajomość obsługi komputera;
- Nienaganna dykcja;
- Doświadczenie w Obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy
- Umowę zlecenie, zawsze terminową wypłatę;
- Stawkę godzinową + premię uzależnioną od jakości prowadzonych rozmów;
- Elastyczny czas pracy dostosowany do indywidualnych potrzeb/planu zajęć w przypadku studentów studiów zaocznych;
- Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy;
- Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
- Pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Klienta;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.