Ogłoszenie numer: 121658, z dnia 2010-11-12
ACTIVE 24 sp. z o.o.
Grupa ACTIVE 24 jest jedną z największych w Europie firm oferujących rejestrację domen oraz hosting. ACTIVE 24 posiada swoje oddziały w 15 krajach w Europie, gdzie świadczy usługi dla 320,000 Klientów i obsługuje 700,000 domen internetowych.
Konsultant IT / Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Firma z branży IT z ugruntowaną pozycją na europejskim rynku domen i hostingu poszukuje osób do działu helpdesk / obsługi klienta IT. Bardzo mile widziane również Panie!
Zakres Obowiązków:
- Udzielanie pomocy i wsparcia Klientom w zakresie oferowanych usług,
- Doradzanie w sprawach rozwiązań informatycznych,
- Pomoc programistyczna oraz Web design,
- Weryfikacja oraz rejestracja zgłoszeń Klientów,
- Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji,
- Nadzór nad bieżącymi transakcjami,
- Aktualizacja baz danych,
- Udzielanie informacji o produktach i usługach.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (ewentualnie 4/5 rok studiów),
- Znajomość oprogramowania OpenSource używanego w aplikacjach internetowych.
- Znajomość zagadnień związanych z językami HTML, SQL, PHP oraz JavaScript.
- Swobodne poruszanie się po sieci Internet,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację,
- Gotowości do podejmowania wyzwań i ciągłego rozwoju kompetencji,
- Pozytywne usposobienie oraz nastawienie do wykonywanej pracy,
- Wysoka komunikatywność i kultura osobista,
- Umiejętność szybkiego uczenia się,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Miły głos i dobra dykcja.
Oferujemy
Interesującą i odpowiedzialną pracę w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się branży.
Dodatkowo:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku europejskim,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Zdobycie doświadczenia zawodowego,
- Posiłek w pracy w postaci obiadu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.