Ogłoszenie numer: 101984, z dnia 2010-06-07
ACTIVE 24 sp. z o.o.
Grupa ACTIVE 24 jest jedną z największych w Europie firm oferujących rejestrację domen oraz hosting. ACTIVE 24 posiada swoje oddziały w 15 krajach w Europie, gdzie świadczy usługi dla 320,000 Klientów i obsługuje 700,000 domen internetowych.
Konsultant IT / Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Firma z branży IT z ugruntowaną pozycją na europejskim rynku domen i hostingu poszukuje osób do działu helpdesk / obsługi klienta IT. Bardzo mile widziane również Panie!
Zakres Obowiązków:
Udzielanie pomocy i wsparcia Klientom w zakresie oferowanych usług,
Doradzanie w sprawach rozwiązań informatycznych,
Pomoc programistyczna oraz Web design,
Weryfikacja oraz rejestracja zgłoszeń Klientów,
Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji,
Nadzór nad bieżącymi transakcjami,
Aktualizacja baz danych,
Udzielanie informacji o produktach i usługach.
Wykształcenie wyższe (ewentualnie 4/5 rok studiów),
Znajomość oprogramowania OpenSource używanego w aplikacjach internetowych.
Znajomość zagadnień związanych z językami HTML, SQL, PHP oraz JavaScript.
Swobodne poruszanie się po sieci Internet,
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację,
Gotowości do podejmowania wyzwań i ciągłego rozwoju kompetencji,
Pozytywne usposobienie oraz nastawienie do wykonywanej pracy,
Wysoka komunikatywność i kultura osobista,
Umiejętność szybkiego uczenia się,
Umiejętność pracy w zespole,
Miły głos i dobra dykcja.
Interesującą i odpowiedzialną pracę w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się branży.
Dodatkowo:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku europejskim,
Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
Zdobycie doświadczenia zawodowego,
Posiłek w pracy w postaci obiadu.