Obowiązki: Zarządzanie domeną Windows – zapewnianie sprawnego działania i bezpieczeństwa domeny. Administracja środowiskiem VMware – konfiguracja, optymalizacja i utrzymanie infrastruktury wirtualnej. Zarządzanie środowiskiem terminalowym – obsługa i administracja rozwiązań...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
w tej roli będziesz odpowiadać za: ustalanie celu i zakresu raportowania wspólnie z odbiorcami raportów; identyfikowanie potrzeb interesariuszy; projektowanie i wdrażanie rozwiązań raportowo – analitycznych opartych na platformie Power BI; analizowanie danych; prezentowanie wyników analiz...
Zadania: Zarządzanie infrastrukturą IT: dbanie o działanie i bezpieczeństwo domeny Windows, zarządzanie i utrzymanie platformy VMware, obsługa rozwiązań terminalowych. Utrzymywanie sieci: zarządzanie funkcjonowaniem sieci LAN, konfiguracja i monitoring systemu backupowego Veeam. Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Poszukujemy zmotywowanego i zaangażowanego Pracownika Wsparcia IT do naszego Zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania naszych systemów informatycznych. Obowiązki...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Konsultant IT Helpdesk z hiszpańskim i portugalskim
Konsultant IT Helpdesk z hiszpańskim i portugalskim
REED EMPLOYMENT LIMITED ODDZIAŁ W POLSCE
Łódź
praca stacjonarna
3804 dni temu
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku. W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Obecnie dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant IT Helpdesk z hiszpańskim i portugalskim
Miejsce pracy: Łódź
Job Description:
Gather relevant information from the customer to gain agreement on the customer's issue.
Assist the customer in resolving their service related issue according to documented procedures and processes.
Assist the customer in minimizing service delays as much as possible.
Escalate issues according to documented procedures and processes.
Make outbound calls to customers to provide status updates or follow-up on an unresolved case.
Accurately log all interactions.
Educate customers on support options, and the steps being taken to resolve their issue.
Requirements:
Written and spoken fluency in Spanish and Portuguese.
Basic understanding of IT systems.
Ability to multi-task and utilize multiple data base systems to research and resolve a problem.
Excellent interpersonal and communication skills.
Strong multitasking and active listening skills.
Ability to work in dynamic situations, toward a goeal and accurately paraphrase conversation.
Ability to identify solutions based on written procedures, guidelines, and process tools.
Obowiązki: Zarządzanie domeną Windows – zapewnianie sprawnego działania i bezpieczeństwa domeny. Administracja środowiskiem VMware – konfiguracja, optymalizacja i utrzymanie infrastruktury wirtualnej. Zarządzanie środowiskiem terminalowym – obsługa i administracja rozwiązań...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
w tej roli będziesz odpowiadać za: ustalanie celu i zakresu raportowania wspólnie z odbiorcami raportów; identyfikowanie potrzeb interesariuszy; projektowanie i wdrażanie rozwiązań raportowo – analitycznych opartych na platformie Power BI; analizowanie danych; prezentowanie wyników analiz...
Zadania: Zarządzanie infrastrukturą IT: dbanie o działanie i bezpieczeństwo domeny Windows, zarządzanie i utrzymanie platformy VMware, obsługa rozwiązań terminalowych. Utrzymywanie sieci: zarządzanie funkcjonowaniem sieci LAN, konfiguracja i monitoring systemu backupowego Veeam. Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Poszukujemy zmotywowanego i zaangażowanego Pracownika Wsparcia IT do naszego Zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania naszych systemów informatycznych. Obowiązki...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...