Jeśli:
- wysoki standard obsługi klienta nie jest dla Ciebie pustym frazesem,
- rozmowa przez telefon sprawia Ci radość,
- szukasz sposobu na pomyślne rozwiązanie trudnej sytuacji,
- lubisz pracować w zespole i uczyć się od innych.
Konsultant infolinii w Dziale Telemarketingu
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 2/CF/2015
Na tym stanowisku będziesz mógł/ mogła zająć się:
- telefoniczną, wychodzącą/ przychodzącą obsługą klienta,
- aktywną sprzedażą i promocją produktów Hasco-Lek w placówkach zajmujących się obrotem farmaceutykami,
- wprowadzaniem zamówień sieciowych do systemu EMIGO.
Oczekiwania, jakie stawiamy wobec Kandydatów:
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem poparta półrocznym doświadczeniem w sprzedaży lub obsłudze klienta (mile widziane w telemarketingu),
- determinacja do osiągania założonych celów jakościowych i ilościowych,
- umiejętność obsługi systemu EMIGO – mile widziana,
- wykazywanie inicjatywy i dynamizmu w działaniu.
W zamian za zaangażowanie oraz wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy:
- stabilną pracę w systemie jednozmianowym - od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00,
- zatrudnienie w ramach umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy, opartą na przejrzystych zasadach,
- brak monotonii dzięki szerokiemu portfolio produktów,
- możliwość poszerzania wiedzy zawodowej i branżowej dzięki szkoleniom w miejscu pracy,
- możliwość korzystania z bogatego pakietu socjalnego.
Do przesłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PPF HASCO-LEK S.A. z siedzibą we Wrocławiu 51-131, ul. Żmigrodzka 242E oraz udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy: CF Hasco-Lek Sp. z o.o., CBR Novasome Sp. z o.o., PCF Procefar Sp. z o.o., WCRiMS Sp. z o.o., DCD Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji uruchomionych w ciągu 6 miesięcy od daty przesłania oferty (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).