Wiemy, co warto powiedzieć. W ofercie naszego call center znajdują się wszystkie kanały komunikacji, zarówno te tradycyjne, jak i te nowoczesne, w oczekiwany sposób odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów, pracujemy tak, by każdy mógł cieszyć się, że to właśnie z nami może realizować swoje cele.
- informowanie o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej i funkcjonowania systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
- informowanie o zasadach dostępu do pomocy specjalistycznej, w tym onkologicznej i psychologicznej, leczenie uzdrowiskowego i leczenia szpitalnego,
- informowanie o prawach i obowiązkach pacjenta,
- informowanie o adresach placówek medycznych i zasadach i miejscu udzielania pomocy medycznej w nocy, weekendy i święta,
- przekazywanie informacji dot. dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, wysokości składki, zasad dot. e-recept, e-skierowań i e-zwolnień i innych skierowań i zaświadczeń,
- informowanie o zasadach korzystania, jak również miejscach wykonywania świadczeń w ramach programów profilaktycznych.
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka migowego (PJM) w stopniu zaawansowanym,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16,
- komunikatywność i pozytywne nastawienie :)
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, gwarantujemy, że rozwiniesz swoje umiejętności przy największym tego typu projekcie w Polsce, jak również zyskasz nowe doświadczenie zawodowe! Otrzymasz wsparcie managera i trenera, pakiet szkoleń i atrakcyjny system premiowy!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY