Konsultant II Linii Wsparcia dla PLAY
Lokalizacja: Poznań
Nr ref.: APS/HD/05/2015
Wyobraź sobie swoje przyszłe zadania…
Odpowiadasz telefonicznie oraz pisemnie na zgłoszenia klientów sieci PLAY. Rozwiązujesz problemy związane ze sprawami technicznymi, usługami oraz płatnościami.
Jak my wyobrażamy sobie idealnego Konsultanta?
- jest komunikatywny i poprawnie formułuje swoje myśli w mowie oraz piśmie
- sprawnie obsługuje komputer i myśli technicznie
- szybko się uczy i chce poszerzać swoją wiedzę
- jest gotowy/a rozpocząć współpracę od 21.05.2015
A teraz wyobraź sobie atrakcyjne warunki współpracy…
- umowa zlecenie na czas nieoznaczony
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa 12 zł brutto/h + system premiowy)
- płatne szkolenia produktowo-wdrożeniowe i pomocną dłoń w pierwszych dniach współpracy
- elastyczny wymiar współpracy w przedziale 8-21 (pon-nd)
- współpracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Poznania