Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik Działu Administracyjno-Organizacyjnego

    Biuro Rachunkowe PIONIEW Sp. z o.o.   Łomianki    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Obsługa bieżących zadań biurowych; Wystawianie faktur i wprowadzanie danych do systemu; Przygotowanie umów, dokumentacji, raportów i analiz; Wsparcie techniczne i informatyczne w biurze; Nadzór oraz analiza procesu ściągania należności; Nadzór nad poprawnym działaniem procesów...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant Helpdesk

TeamQuest
Warszawa
praca stacjonarna
3878 dni temu

Dla naszego klienta, firmy zajmującej się tworzeniem aplikacji biznesowych i edukacyjnych, poszukujemy obecnie osób na stanowisko:


Konsultant Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email)
  • Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń
  • Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
  • Współpraca z innymi działami i zespołami IT
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
Wymagania:
  • Komunikatywność i umiejętność pracy z użytkownikiem
  • Predyspozycje do pracy w grupie i w trybie zmianowym
  • Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość środowiska Microsoft Windows i aplikacji biurowych
  • Znajomość środowiska MAC
  • Znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS
  • Umiejętność rozwiązywania problemów związanych z infrastrukturą PC
  • Podstawowe umiejętności serwisowania sprzętu PC

 

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie uznaniowe)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Udział w konferencjach branżowych
  • Wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.

W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Łukasz Łukaszewicz z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa AL. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest Łukasz Łukaszewicz z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa AL. Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.

TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 5292
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik Działu Administracyjno-Organizacyjnego

    Biuro Rachunkowe PIONIEW Sp. z o.o.   Łomianki    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Obsługa bieżących zadań biurowych; Wystawianie faktur i wprowadzanie danych do systemu; Przygotowanie umów, dokumentacji, raportów i analiz; Wsparcie techniczne i informatyczne w biurze; Nadzór oraz analiza procesu ściągania należności; Nadzór nad poprawnym działaniem procesów...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...