IT Card Centrum Technologii Płatniczych SA z siedzibą w Warszawie,
poszukuje kandydata na stanowisko:
Konsultant Helpdesk
Miejsce pracy: Łomża
Nr Ref.: DCO/L/HSK/2013/11/001
- rejestrowanie, klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń,
- zdalne rozwiązywanie problemów,
- kontakty z dostawcami usług z branży IT i telekomunikacyjnej,
- monitoring bieżącej pracy sprzętu, aplikacji oraz systemów serwerowych i infrastruktury IT,
- codzienna weryfikacja wykonania procesów systemowych i gotowości systemów,
- zarządzanie i obsługa gotówki (cash managment),
- udział we wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych i informatycznych,
- sprawnej obsługi komputera (Windows, MS Office),
- dobrej organizacji pracy, skrupulatności i systematyczności,
- znajomości języka angielskiego na poziomie nie niższym niż intermediate,
- wykształcenia minimum średniego,
- doświadczenia na stanowisku: konsultant techniczny helpdesk, inżynier serwisu, administrator oprogramowania, administrator sieci komputerowych lub doświadczenia w bankowości, obsłudze kasowej, zleceń konwojowania, pracy w biurze obsługi Klienta, pracy w systemach CRM,
- znajomości zasad działania systemów płatniczych VISA/Mastercard, bankomatów, terminali POS,
- umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
- dobrej organizacji pracy, skrupulatności i systematyczności,
- komunikatywności, dyspozycyjności,
- odporności na stres,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w oparciu o umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole,
- możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia,
- szkolenia z zakresu obsługi sprzętu, aplikacji i systemów wsparcia,
- ciekawą pracę w obszarze branży bankowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- elastyczny czas pracy.