Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant HelpDesk

Zeto Olsztyn sp. Z o.o.
Olsztyn
praca stacjonarna
1666 dni temu

Jesteśmy jedną z największych firm informatycznych w Polsce północno-wschodniej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów IT dla rolnictwa, administracji oraz biznesu na terenie całego kraju. Już blisko 50 lat dbamy o jakość naszych usług i zadowolenie klientów. 

Zajmujemy się głównie projektowaniem, tworzeniem i integracją oraz wdrażaniem systemów informatycznych, a także przetwarzaniem danych oraz doradztwem i szkoleniami w zakresie IT. Aktualnie zatrudniamy prawie 200 specjalistów z branży informatycznej.  

W związku z dynamicznym rozwojem usług chcielibyśmy zaprosić do współpracy doświadczonych specjalistów ceniących sobie jakość i wysokie standardy pracy w  organizacji potrafiącej docenić wartość kompetencji.

Konsultant HelpDesk
Miejsce pracy: Olsztyn
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
  • Wsparcie użytkowników systemu informatycznego w codziennej pracy
  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników
  • Pomoc techniczna w zakresie korzystania z systemu
  • Dbanie o przepływ wiedzy i informacji między zespołami w organizacji
Oczekiwania wobec Kandydata:
  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub zgodne z zakresem działań zespołu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży informatycznej
  • Umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista
  • Koncentracja na jakości i wysokich standardach pracy
Korzyści ze współpracy z nami:
  • Stabilna i ciekawa praca w rozwijającej się firmie
  • Elastyczne formy zatrudnienia w zależności od potrzeb
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ruchome godziny pracy
  • W razie potrzeby możliwość pracy zdalnej
  • Niepowtarzalna atmosfera pracy w zespołach otwartych na współpracę i dzielenie się wiedzą
  • Dbamy o kompetencje naszych pracowników – szkolimy, rozwijamy, doceniamy
  • Dbamy o relacje – integrujemy się, „grywalizujemy", planujemy wspólne wyjścia i wyjazdy
  • Dbamy o kondycję nie tylko psychiczną, ale i fizyczną - udział w zewnętrznych programach sportowych
  • Dbamy o najmłodszych - bony świąteczne, spotkania „choinkowe" oraz paczki dla dzieci
  • Dbamy o wypoczynek naszych pracowników – dopłacamy do niego
  • Dodatkowe wsparcie przy relokacji dopasowane do indywidulanych potrzeb

Za wszystkie nadesłane aplikacje bardzo dziękujemy i jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w procesie rekrutacji pracowników prowadzonym przez ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie zgodnie z RODO (Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000)”.


Jeżeli Pani/Pan wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych do kolejnych rekrutacji, prosimy o wpisanie tego faktu z określeniem czasu obowiązywania.


Zakres danych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji określa art. 22 Kodeksu pracy (ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. z późniejszymi zmianami) oraz ustawa z 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem prawidłowego stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04. 2016 r. (RODO) opublikowana w DzU pod poz. 730: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Informujemy, że:

a) administratorem danych jest ZETO SOFTWARE Sp. z o.o., 10-005 OLSZTYN, ul. Pieniężnego 6/7, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Sądu Rejonowego w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, Nr KRS 0000059536, NIP 739-040-09-39, Kapitał zakładowy: 579.500 PLN, http://www.zetosoftware.pl, info@zetosoftware.pl
b) dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Kodeksem pracy (ustawa z 26.06.1974 r.),
c) dane będą udostępnione pracownikom ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. biorącym udział w procesie rekrutacji,
d) dane będą przechowywane przez okres rekrutacji (nie dłużej niż 3 miesiące od daty przesłania CV do ZETO SOFTWARE); Jeżeli zostanie przez Panią/Pana wyrażona zgoda na wykorzystywanie danych osobowych przy kolejnych rekrutacjach, dane będą przechowywane przez dodatkowy okres czasu określony w zgłoszeniu (nie dłużej niż 2 lata),
e) ma Pani/Pan prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, ich modyfikacji (aktualizacji), ograniczenia przetwarzania lub usunięcia,
f) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody (będzie to skutkowało wykreśleniem z procesu rekrutacji), do przeniesienia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych),
g) przekazanie wcześniej określonego zakresu danych jest obowiązkiem ustawowym; Podanie niepełnego zakresu może być podstawą do nieuwzględnienia Pani/Pana zgłoszenia w procesie rekrutacji.

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...