Firma DialCom24 Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 2004, głównymi produktami firmy są: system obsługi transakcji internetowych (Przelewy24.pl), system sprzedaży biletów on-line (Bilety24.pl)
Konsultant HelpDesk
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 2016/06
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT
- Monitorowanie i rozwiązanie problemów w infrastrukturze IT (systemy Windows/Linux, sieci LAN/WLAN, Baza danych MySQL)
- Komunikacja dotycząca awarii i nieprawidłowości w systemie
- Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia
Praca w formie umowy o pracę w siedzibie firmy również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomość budowy i konfiguracji urządzeń sieciowych
- Wykształcenie min. średnie (informatyka lub pokrewne)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość podstaw języka SQL i konfiguracji bazy danych MySQL
- Umiejętność pomocy w rozwiązywaniu problemów IT na odległość
- Znajomości języka angielskiego
Oraz:
- Umiejętności rozwiązywania problemów oraz komunikatywności
- Szybkiego przyswajania nowych technologii
- Zaangażowania
- Kreatywności
- Umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
- Stałą pracę oraz możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
- Premie uznaniowe
- Pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia
- Zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy
- Możliwość udziału w zajęciach sportowych po pracy - siatkówka, piłka nożna