Ogłoszenie numer: 548440, z dnia 2014-11-20
NAVU Sp. z o.o. jako operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do sieci Internet i TV w technologii FTTH dla klienta końcowego poszukuje kandydatów na stanowisko:
Konsultant HELPDESK z elementami zaopatrzenia
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Konsultant HELPDESK z elementami zaopatrzenia - jego zadaniem jest bezpośrednie wsparcie użytkowników końcowych usług Internetu i Telewizji oferowanych przez firmę, mające na celu dbałość o satysfakcję i zaspokojenie technicznych potrzeb klientów.
Nadzoruje urządzenia IT będące w posiadaniu firmy oraz użytkowników końcowych (instalowanie, konfigurowanie, ewidencjonowanie).
Odpowiada za Administrację procesu zaopatrzenia (zamówienia, dostawy) w tym m.in. zapewnienia terminowe dostawy, pozwalające na zachowanie ciągłości i stabilności procesu produkcyjnego oraz prowadzi kontrolę i optymalizację poziomu zapasów magazynowych.
- obsługa klientów w zakresie przyjmowania i ewidencjonowania zgłoszeń o usterkach od użytkowników końcowych,
- zdalna diagnoza problemów i pomoc w ramach pierwszej linii wsparcia,
- informowanie oraz wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu,
- rejestrowanie, segregacja, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, usterek i wykonanych napraw,
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem w zakresie usług serwisowych,
- rejestracja zgłoszeń (e-mailowych i telefonicznych) w systemie CRM,
- współpraca z kolejnymi liniami wsparcia technicznego,
- współpraca z pracownikami serwisu zewnętrznego (dokonującego napraw),
- administracja procesu zaopatrzenia (zamówienia, dostawy) w tym analiza stanów magazynowych,
- zapewnienie terminowych dostaw, pozwalających na zachowanie ciągłości i stabilności świadczenia usług dla klientów końcowych,
- kontrolę i optymalizację poziomu zapasów magazynowych,
- zarządzanie, aktualizację i archiwizację dokumentacji,
- obsługa reklamacji, dotyczącymi użytkowników końcowych i dostawców wraz z kompletacją dokumentów reklamacyjnych,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i produktów,
- dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów zaocznych, preferowane kierunkowe,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość zagadnień świadczenia usług telewizyjnych i Internetu w technologii FTTH,
- determinacja w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych,
- znajomości problematyki magazynowej, będzie dodatkowym atutem,
- doskonałe zdolności komunikacyjne,
- umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami",
- twórcze i elastyczne podejście do rozwiązywanych problemów,
- prawo Jazdy kat. B.
Oferujemy
- ciekawą pracę w nowoczesnej, rozwijającej się firmie,
- miłą i przyjazną atmosferę pracy,
- samodzielność w działaniu,
- pełną wyzwań pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii,
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności.