Convergys jest globalnym liderem w branży obsługi klienta. Z dniem 3 marca 2014 zakończył się proces przejęcia Stream przez Convergys. Razem Convergys i Stream stworzyły światowej klasy firmę specjalizującą się w obsłudze klienta zatrudniającą 125,000 pracowników w ponad 150 oddziałach w 31 krajach.
W Polsce firma posiada swój oddział w Szczecinie i zatrudnia ok 270 pracowników.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za pomoc klientom czeskojęzycznym w rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu IT i połączeń internetowych. Pracownicy, głównie przez telefon, pomagają użytkownikom w obsłudze zakupionych urządzeń lub/ i połączeń sieciowych, wspólnie poszukując adekwatnych rozwiązań.
- bardzo dobra znajomość języka czeskiego
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- dobra obsługa komputera
- zdolność analitycznego myślenia
- komunikatywność
- umowa o pracę na czas nieokreślony
- szkolenia techniczne i ‘miękkie’
- bogaty pakiet socjalny (bezpłatna opieka medyczna w prywatnej placówce zdrowia, Refer a Friend Program, imprezy integracyjne, pakiet rekreacyjno-sportowy, uczestnictwo w programie ubezpieczeń grupowych)
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.