Currenda Sp. z o.o. firma informatyczna o zasięgu ogólnopolskim będąca liderem w produkcji oprogramowania dla Wymiaru Sprawiedliwości, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko:
Konsultant Help-Desk
Miejsce pracy: trójmiasto/ Sopot
Opis Stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pierwszą linię kontaktu i wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych wytworzonych przez Spółkę Currenda. Podstawowymi zagadnieniami, realizowanymi przez osobę na tym stanowisku, będą:
- Telefoniczne wsparcie użytkowników
- Zdalne wsparcie użytkowników
- Rejestrowanie/ klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
- Prowadzenie korespondencji z klientami
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość baz danych Microsoft SQL Server (instalacja, konfiguracja, język zapytań SQL)
- Znajomość narzędzi pracy zdalnej (programy RDP, Teamviewer)
- Umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkownika
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy z klientami
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność jasnego przekazania informacji
- Komunikatywność, elokwencja, odporność na stres, asertywność
Mile widziana:
- Znajomość tematyki związanej z postępowaniem egzekucyjnym
- Podstawowa wiedza z zakresu księgowania
- Znajomość tematyki Active Directory oraz Microsoft Windows Server
- Znajomość zagadnień związanych z sieciami informatycznymi
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- Miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole