Obecnie do naszego zespołu w spółce ILC poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- udzielanie odpowiedzi na zapytania użytkowników,
- wsparcie użytkowników w codziennej obsłudze oprogramowania ILC,
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników,
- monitorowanie postępów prac nad zgłoszeniem i eskalację zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług,
- dokumentowanie sposobów rozwiązywania powtarzających się incydentów.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta (np. infolinia, BOK),
- umiejętności logicznego, analitycznego myślenia i szukania rozwiązań,
- umiejętności szybkiego przyswajania nowych informacji,
- umiejętności pracy w zespole,
- wysokiego poziomu komunikatywności,
- samodzielności i dobrej organizacji czasu pracy.
Mile widziane:
- znajomość języka SQL i podstawowych zagadnień bazodanowych,
- doświadczenie w pracy w branży IT.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
- pracę wśród profesjonalistów,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego i Benefit Systems.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.