Grupa VECTRA to wiodący na rynku ogólnopolskim kablowy operator telekomunikacyjny, oferujący swoim klientom coraz szerszy wachlarz produktów i usług telekomunikacyjnych. W skład Grupy VECTRA wchodzą wyspecjalizowane podmioty realizujące z sukcesem określone zadania.
Serwis Telekom Sp. z o.o. z siedziba w Gdyni to jedna ze Spółek Grupy, która działając na zlecenie VECTRY dynamicznie rozwija się w obszarze szeroko pojętej sprzedaży usług i obsługi klientów.
Dotychczasowy sukces Spółki to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu Spółka daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
- telefoniczna obsługa Klientów indywidualnych (udzielanie informacji o usługach, kwestiach formalnych, płatnościach),
- przyjmowanie zgłoszeń oraz reklamacji,
- kontakt mailowy/telefoniczny z pozostałymi jednostkami Centrum Obsługi Klienta/Biurami Obsługi Klienta,
- budowanie trwałych relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- umiejętność swobodnego wypowiadania się w języku polskim oraz dobra dykcja,
- otwartość i komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera wraz ze znajomością Pakietu MS Office,
- zaangażowanie i entuzjazm w podejmowane działania,
- dobra organizacja pracy własnej,
- mile widziana wiedza z zakresu telefonicznej obsługi Klienta.
- pracę zmianową z możliwością elastycznego dopasowania godzin pracy,
- szkolenia przygotowujące do pracy w Dziale Obsługi Klienta,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- premię oraz awans uzależniony od wyników pracy.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.