Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
- telefoniczna obsługa Klientów Indywidualnych (udzielanie informacji o usługach, kwestiach formalnych, płatnościach),
- przyjmowanie zgłoszeń oraz reklamacji,
- kontakt mailowy/telefoniczny z pozostałymi jednostkami Centrum Obsługi Klienta / Biurami Obsługi Klienta,
- budowanie trwałych relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- umiejętność swobodnego wypowiadania się w języku polskim oraz dobrej dykcji,
- otwartość i komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera wraz ze znajomością Pakietu MS Office,
- zaangażowanie i entuzjazm w podejmowane działania,
- dobra organizacja pracy własnej,
- mile widziana wiedza z zakresu telefonicznej obsługi Klienta.
- pracę zmianową w firmie o wiodącej pozycji na rynku telekomunikacyjnym,
- szkolenia przygotowujące do pracy w Dziale Obsługi Klienta,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- premię oraz awans uzależniony od wyników Twojej pracy.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.